Full fart

För tillfället har jag väl inte så mkt å skriva. Kört bil i princip hela dagen. 
Började med att skjutsa Serafina till jobbet, hem å tog en kopp kaffe, sen skulle morsan iväg.
Åkte runt med henne till 8 olika ställen för att göra både det ena å det andra. Åter hemma, då var det bara sätta sig igen för att åka å skotta hemma hos farmor, hon blev glad iaf. =)
Hem igen och då skulle Serafina ha kaffe till jobbet, så kokade en termos å begav mig dit, hinner bara hem å vända igen så skulle morsan återigen ha skjuts, släpper av henne och sedan drog jag iväg med Klangen för att lägga ner en mörtstuga, hackade upp ett hål å grötade ner buren. Bara vänta å se till nästa vecka, hoppas det har landat ett par småjävlar så man får dragga upp dom feta krokodilerna!
Återigen var man hemma, går 10 min sen ringer lillbrorsan å vill ha skjuts, så fixade väl det också när jag ändå var på rullning.
Han sitta vid datorn en timme sen var det dags att handla lite käk, så nu står jag och s å lagar kycklingtacos, mmmh
Smaklig måltid.. tack =)

Gårdagens film blev iaf Prinsessan och Grodan, helt okej faktiskt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0