Handla, men inte riktigt som planerat

Då har dagen gått då, helt slut i både ben å ögon, fast det ena hänger nog på 4 timmars sömn.
Vilket fall, var tänkt att jag skulle försöka hitta lite julklappar idag när jag var ut å handlade, slutade dock med att vi besökte 4 mataffärer, 4 elektronik affärer och IKEA, sen åkte vi hem.
Jag som hade planerat att få undan det mesta av julklapparna idag, men nu står jag här utan en enda. ;/
Det enda jag åstadkom var en TV som jag fixade fram åt min farmor som hon skulle ge bort.
Men det hinns väl med förhoppningsvis ;)

Nu sådär på kvällskvisten drog jag å lirade lite "pingpong" med Klugge å Jofa, riktigt roligt faktiskt!
Sedan hämtade jag upp älsk som var å kollade på lite bilder från ett bröllop vi var på i somras.
När vi anlände hem till mig dukades det upp en massa smörgås snask på bordet som fick bli en riktigt fin baguette, nästan så att subway kan lägga ner sin verksamhet å låta mig ta över ist :)

Oscar Linnros ikväll på slick också, men det skiter man väl i, sängen ropar på mig så nu blire till att plöja igenom ett par vänner avsnitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0