Kanon

Nu verkar bilen funka som den ska iaf, luktar lite bränt av lite oljeläckage, men tror inte det ska vara någon fara ;D
Medans jag var ute i garaget och sedan tog mig en liten provrunda skrev lillbrorsan denna fina dikt:

Gutten spottar och fräser, med sin vita super-räser.
Ut på gatan han spinner, snön, från hettan, smälter och rinner.

Kör på en katt eller två, är nått han gör då och då.
Men hur han snurrar ratten så, är det ingen som kan förstå,

Hem till Serra han far, ack, med rumpan bar,
för han glömde sin kalling, när han badade badkar.

Sen blir det bråttom hem, för att leka med sin bästa vän;
Emil, hans lillebror, som gillar att klappa kor.

Men nu ska jag ge mig, för nu har han åkt,
lägga pennan på hyllan, för det här var jävligt lågt..

Han är go den där ^^

Nu ska jag börja packa ner lite prylar inför morgondagen då det blir angling/ismete, fick över 150mörtar i stugan så det finns lite att ta av nu =)

Som en klok bossebildoktor en gång sa:
Börja alltid en felsökning med att ladda batteriet (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0