lör-sön

Till lördagen då, började dagen med att skjutsa runt morsan lite snabbt, sedan ringde Johan och glasbanken väntade med öppna armar. Efter en massa plockande med olika ölsorter så begav jag mig hem till Johan å inväntade Jocke som jag mötte på systemet. Blev lite Tiger Woods i väntan på att Elias skulle komma å hämta oss inför våran bastukväll.

Väl nere hos Elias kikade vi på innebandy vm och spelade öl black jack tills resten av folket anlände, Pettan och Larre ramlade in och då återstod bara 2 personer, men tog inte så lång stund förrens Klangen å Jofa också snubblade in över tröskeln, då blev det bastu för hela slanten, fyfan va underbart skönt :D
Bastu, Öl och skitsnack med riktigt nice sällskap, kan ju knappt bli bättre. =)

Efter bastun åkte vi upp till Hofors igen för att få i oss lite krubb, och sedan chillfest hemma hos Johan igen.
Så tack för en trevlig kväll!

Söndag:
Hittills har jag väl inte åstakommit så mkt under söndagen, mest slappardag, dusch, chokladkola bakning och Kinamat med S. Riktigt fint!
Ska strax baka lite lussebullar också, återkommer med bilder =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0