Mysfredag

Drog mig till 12.30 idag, riktigt skönt! Började morgonen som de flesta mornar, en kopp kaffe å datorn. Medans jag satt där spelade jag minecraft i brist på annat och tiden bara rann iväg utan att man tänkte på det, som vanligt ;p

För er som inte vet vad Minecraft är så är det ett relativt nytt spel som en svensk har tagit fram, det är inge avancerat spel alls och ser riktigt B ut. Har egentlingen ingen riktig funktion då det inte går att klara ut och inga bossar m.m. man ska klara. Utan det är mer som ett arkitektliknande spel, där man gräver och utforskar allt under jorden då man kan hitta olika slags material som man kan kombinera och göra saker av. Riktigt roligt när man väl kommer in i det, dock är det inte helt utvecklat än.

Men vilket fall, älsk kom hem och vi åkte å käkade på sushibaren, till förrätt blev det någon form av lax, var helt okej. Till huvudrätt så blev det dock en sallad, parmaskinka och halloumiost med alla möjliga sorters frukter, riktigt gott faktiskt!

Kvällen fortsatte med att åka å handla en pringlesburk och efterrätt som bestod av 2 pheta muffins, strawberry love och toffee. Sen bar det av hemmåt för att kika på Idol. Jay är fan riktigt grym sångare, fast hade redan satt han som finalist när man såg han i audition. Final nästa fredag då =)

Nu blire till att röra sig mot sängen för att kika på någon rulle, vilken har jag ingen aning om än så länge, tar väl upp det imon om den var värd att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0