Skärpning

Jag är verkligen dålig på att hålla min blogg uppdaterad varje dag, lär försöka skärpa till mig på den fronten, är inte hemma just nu så har tyvärr inga bilder att dela med mig av idag heller.. Ska försöka dra ett par snabba inlägg imon med en massa bilder och roligheter så ni ser lite vad jag fifflar med om dagarna =)

Igår blev det iaf lussekatts bakning med Serafina, riktigt goda å fina blev dom iaf, fått beröm för dom av flertalet faktiskt. Hon har dessutom hunnit ätit upp alla chokladkolor vi bakade i förrgår :p

Idag kanske jag har fått fart på bilen efter x antal timmar i garaget. Den funkade iaf sist jag prövade så testar igen imon å hoppas på det bästa! (men med turen jag har hos mina bilar så lär väl inte den funka) ;p

Nu ska jag iaf kika på film, men försöker kasta upp ett par inlägg imon med lite bilder (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0