Tidig morgon

Hm, är inte varje dag man kliver upp denna tiden, närmare bestämt 06.30. Tur för älsk att någon hade klockan på ringning iaf =)
07.00 var man ute i bilen och mätaren stod på -21c, nu man vill vara utomlands.

Nu sitter man lika trött som vanligt den här tiden och tar en fet mugg kaffe för att vakna till liv! Idag är dagen jag skulle på arbetsintervju som jag sa ifrån mig igår kväll och hoppas dom hade överseende med det, fick förhinder och tror inte det var något som passade mig iaf, läste på forum att det inte är ett så bra företag som det låter.

Idag blir det ist, när tiden tillåter att dra å handla lite julklappar m.m.
Slänger väl ut en bild här om jag hittar något fynd!

Hej hopp, kaffe kopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0