Äggdiet dag 2 av 14

Dag 2 av 14

Frukost  2 ägg (kokta), ½ grapefrukt, kaffe
Lunch    3 ägg (omelett), tomater, spenat (babyspenat i bladform), ½ grapefrukt, kaffe
Middag  En stor biff (2st 90g hemmagjorda hamburgare), grönsallad (isbergssallad, gurka, tomat, rödlök)

Vill bara tillägga att jag inte följer dieten direkt som det står, då jag alltid använder mig utav blodgrape ist, för en godare smak. Dricker kaffe när det står och inte te som man också kan dricka, hoppar över typ oliver som jag skulle ätit idag å sådär, men det borde inte vara så stor skillnad =)
Burgarna kryddades idag med svartpeppar, lite salt och cayennepeppar.

cayennepeppar brukar för övrigt ingå i fettbränningspreparat, så det kan inte vara så farligt att krydda lite med (:


Nu har man blivit proffs på Heta Arbeten också, heldagskurs idag som faktiskt var intressant. Dock hyffat seg, men det är ju oftast all teori ;p
Blivit 1 timme innebandy idag också med ett gäng från klassen, känns riktigt skönt att få röra sig lite på planen igen trots att man tappat stinget, om man ens har haft ngt ;p
Lite hockey på kvällskvisten där Färjestad tog hem serien efter en j*vla massa tur.. som vanligt med andra ord. (:

Ledig imon, elr ja, "eget arbete"... ska bli skönt

Skickar med en bild på kvällens middag som förövrigt var riktigt god (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0