Äggdiet dag 4 av 14

Nu är det något som spökar på bloggen, det går inte att byta rad, utan den limmar ihop allt igen ;o riktigt drygt.
Men skriver inlägget nu iaf så får vi se om jag kanske får göra om det vid ett senare tillfälle när det förhoppningsvis fungerar =)

Frukost: 1 ägg, ½ grapefrukt, kaffe eller te
Lunch:   Lövbiff, blandad sallad, ½ grapefrukt, kaffe
Middag: 2 ägg, några skivor ost, spenat, 2 st knäckebröd

Till frukost idag fick jag välja på ett elr två ägg, men eftersom jag vaknade så sent så valde jag bara ett då lunchen skulle komma rätt snabbt efter.

Till middag låg det bara 2 ägg inne och jag orkade inte gå ut i garaget och hämta ett tredie, så det fick bara bli 2 ägg idag =) kände mig iaf inte speciellt hungrig, så det dög bra för min del!

För övrigt varför det kommer 2 inlägg irad nu om äggdieten var som sagt för att jag åkte hem till Hofors igår, och hade tyvärr inte tid att göra något inlägg.. Jag tänkte dock göra ett inlägg om dag 3 tidigare idag, men blev inte så heller då mina polare ville ha med mig för lite "shopping" så har varit borta hela dagen idag också.. Måste verkligen bestämma mig vad jag vill ha för telefon så jag kan använda internet vart jag än är >P
Kollade på film nyss också, Just married, var rätt rolig faktiskt.. om jag inte minns helt fel tror jag att jag såg den på bio när den kom ut (:

Skulle steka ägg att ha till middagen, men det blev ju kattskit av det hela, så det fick bli äggröra ;p
Middag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0