Äggdiet dag 5 av 14

Här kommer gårdagens måltider.

Frukost:  1 ägg, ½ grapefrukt, kaffe
Lunch:    2 ägg, kokt kål, kaffe
Middag:  stekt fisk, blandad sallad 

Återigen fick jag äta 2 ägg till frukost om jag ville det, men vaknade sent så valde att bara äta 1 ägg.
Både till frukost och till lunch blev det kokta ägg och som fisk till kvällen blev det stekt lax med massa citronpeppar, då jag i vanliga fall inte äter fisk, vilket jag hoppas kunna ändra på (:
Salladen då: blev 2 blad isbergssallad, 3 körsbärstomater och 1 bit gurka.

Eftersom jag inte äter eller tillagar så mkt fisk var jag inte så bra på det :p


Men jag tyckte det såg hyffsat gott ut på tallriken (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0