Äggdiet dag 6 av 14

Frukost:  1 ägg, ½ grapefrukt, kaffe
Lunch:    2 ägg, spenat, kaffe
Middag:  Stor biff, tomater, gurka, kaffe

Som vanligt vaknade jag sent när det är helg och valde endast 1 ägg. Skiftade också plats på lunchen och middagen då jag var så jävla hungrig :D

Antingen äre för att det är lördag och man inte kan göra något annat än att äta denna skiten, eller så äre dieten som kört musten ur mig idag, inte gjort något speciellt förutom det ni läst tidigare och har rätt ont i huvudet till å från och känner mig allmänt trött.
Tippar på att det är lite både och ;p

Hade tyvärr ingen bild på måltiden idag, elr jag har på 2 ägg och bladspenat, men det kanske inte är det häftigaste :p

Sitter inte på min dator heller, men för att krydda till det så tar jag en bild som ligger i bildermappen (:



Lägger dock till detta iaf:
Från tidigare idag när jag bytte däck på bilen tvättade jag dom först, glömde lägga upp dom bilderna

Före:


Efter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0