Äggdiet dag 7 av 14

Nu trodde ni allt jag hade glömt bort att posta va? =)
Har dragit mig hem till Enköping och fastnade i rallyspelet efter matlagningen ;o

Såhär står det igentligen:
Frukost   1-2 ägg, ½ grapefrukt, kaffe eller te
Lunch      En portion kyckling (helst kall), tomater, vitkål, ½ grapefrukt
Middag    Lever (helt grillad), tomater, kaffe

Jag käkade:
Frukost:  2 kokta ägg, ½ röd grape, kaffe
Lunch:     Litet knäckebröd med ett tjockt lager leverpastej, 5 körsbärstomater, kaffe
Middag:   280g kycklingfilé, 5 körsbärstomater, vitkål, ½ röd grape

Älskade middagen idag då jag stekte den med 2 stora vitlöksklyftor som kycklingen fick ta smak av, och sen tycker jag det är helt okej att få knapra lie på vitkålen ist för chips (:

Så dagens middag var 4 av 5 toasters!





Förövrigt så var månen gigantisk idag, dock framgår det kanske inte så bra på mina mobilkamera bilder ;p







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0