Äggdiet dag 8 av 14

äntligen är dag 8 över, äckligaste dagen av alla ;/ man äter samma sak som dag 1, fast när man tryckt ägg en vecka så är det inte alls lika gott nåmer :p
Så dagen var 9 ägg, fifan ;/

Frukost:   3 ägg, ½ grapefrukt, kaffe
Lunch:     3 ägg, tomater, kaffe
Middag:   3 ägg, blandad sallad, knäckebröd

som de skrevs tidigare bestämmde jag mig också för att gå ett tag idag, vilket var riktigt skönt efteråt när man la sig ner i badkaret å duschade, haha =)

för övrigt så kommer resten av dagarna på äggdieten se likadana ut som förra veckan, alltså dag 1 & 8, dag 2 & 9 osv. ska försöka krydda till det lite.

Efter dieten är slut så kommer jag lägga upp hela dieten också som den är utarbetad, men just nu får ni läsa det jag äter (Y)

har tyvärr inga roliga bilder idag heller, så postar lite extra imon =) god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0